عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ضعف مدیریتی و عدم باور به ظرفیت‌های درونی باعث مشکلات اقتصادی موجود شده است.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۸۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی؛ محمد باقر قالیباف در مراسم تشییع شهیدان غلامرضا پروانه و مصطفی بهر آبادی با بیان اینکه دو دلیل باعث فشار‌های اقتصادی امروز در کشور شده است اظهار داشت: ضعف مدیریتی و عدم باور مسئولین امر به ظرفیت‌های درونی باعث شده است تا مشکلات اقتصادی فشار مضاعفی به مردم وارد کند.

وی ادامه داد ضعف از آنجایی آغاز می‌شود که به جای نگاه به درون تمنا از بیگانگان داریم.

قالیباف با اشاره به اینکه براساس آمار دارای بیشترین منابع و نفت و گاز را در دنیا دارد تصریح کرد: عدم مدیریت صحیح بر منابع خدادادی و جوانان با انگیزه معضلی است که امروز با آن روبرو هستیم.

وی در ادامه به سرنگونی پهپاد آمریکایی اشاره کرد و افزود: جوانان با انگیزه با تجهیزات کاملاً ایرانی با هدف و برنامه مشخص و بومی نشان دادند که امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هزینه مقاومت همیشه کمتر از تسلیم شدن در برابر استکبار است ادامه داد: در تسلیم و سازش علاوه بر هزینه مادی دادن عزت و استقلال کشور را هم باید هزینه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن فهمیده است ضعف و مشکل ما در موضوعات اقتصادی است تصریح کرد: اگر همین راه اشتباه اقتصادی را ادامه دهیم دشمن در جنگ اقتصادی پیروز خواهد شد.

قالیباف با اشاره به وجود برخی از فساد‌ها در کشور تأکید کرد: دشمن با بزرگنمایی مشکلات و برخی از این فساد‌ها سعی دارد تا با جنگ روانی فشار‌ها را جند برابر نشان دهد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: امروز بعد از سی و اندی سال گرد هم جمع شدیم که به یاد شهدا و در کنار استخوان‌های مطهر این عزیزان یک‌بار دیگر بیعت کنیم با شهدا و امام شهدا تا آخرین لحظه خواهیم ماند.

قالیباف همچنین گفت: پیام شهدا برای یکایک ما این است که امروز ابعاد زندگی ما در بعد مادی و معنوی مدیون آن‌ها است.



انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها