سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگلی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)
مسئول نمایندگلی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: دشمن امروز حجاب و عفت جامعه ما را نشانه گرفته است و می خواهد با ایجاد تفکرات غلظ با استفاده از ابزارهای مختلف حجاب و عفاف را خدشه دار کند و میخواهد خانواده ها را با بی عفتی و بی حجابی از هم متلاشی نماید.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۹۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

دشمنان حجاب و عفاف را در جامعه نشانه گرفته اند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت دانش‌آموزان دختر استان در اردوگاه مقدس اردبیلی به شعار «دانش‌آموز انقلابی مدرسه انقلابی» اشاره کرد و اظهار داشت: مدرسه انقلابی محلی است برای تربیت دانش آموزان تراز اسلامی و انسان‌های صالح که اگر جزء این باشد این مدرسه انقلابی نیست.

وی با بیان اینکه همواره دشمنان ایران اسلامی در علیه جوانان و نوجوانان تلاش می‌کنند افزود: دشمنان در بین تمام کشور‌های اسلامی تنها ایران را مورد هجمه قرار می‌دهند چراکه ایران اسلامی اندیشه‌ای به نام اندیشه انقلابی به جهان عرضه می‌کند.

فیاضی نخستین و اصلی‌ترین هجمه دشمنان ایجاد شبهه در اعتقادات جوانان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: دشمنان در مقابل تمامی اعتقادات و اندیشه‌های ما به صورت شبانه‌روزی در تلاش ایجاد شبهه‌های مختلفی در این راستا هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه دانش آموزان انقلابی باید به سلاحی جهت مقابله با شبهات دشمنان تجهیز باشند بیان کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید از نظر فکری مجهز باشد تا در مقابل هجمه‌ها و جنگ نرم دشمنان بتواند مقابله و ایستادگی کنند.

وی با اشاره به میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) گفت: مقام و منزل حضرت معصومه سلام الله در نزد خدا بسیار بالا هست و امروز الگوی دختران و بانوان ایرانی باید حضرت معصومه (س) باشد چرا که حفظ حجاب و عفت از وصعیت اهل بیت عصمت و طهارت می باشد.

فیاضی اضافه کرد: دشمن امروز حجاب و عفت جامعه ما را نشانه گرفته است و می خواهد با ایجاد تفکرات غلظ با استفاده از ابزارهای مختلف حجاب و عفاف را خدشه دار کند و میخواهد خانواده ها را با بی عفتی و بی حجابی از هم متلاشی نماید.

ارسال نظرات