مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح یاوران ولایت دانش آموزی فرصتی مناسب برای عمق بخشی به مبانی انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۹۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

طرح یاوران ولایت فرصتی مناسب برای عمق بخشی به مبانی انقلاب اسلامی دربین دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد ناصری درآیین افتتاحیه طرح یاوران ولایت دانش آموزان استان اردبیل در اردوگاه مقدس اردبیلی اظهار داشت: طرح یاوران ولایت دانش آموزی کاری مشترک بین سازمان بسیج دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش اردبیل می باشد که برای برگزاری باشکوه این دوره تربیتی از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده کرده ایم.

ناصری با بیان اینکه طرح یاوران ولایت نقش موثری در ارتقای آگاهی و تقویت ارتباطات اجتماعی دارد،تصریح کرد : بدون تردید فرماندهان پیشگام برای جذب و عضوگیری دانش اموزان در مدارس استان به تقویت این ارتباطات نیاز دارند که این دوره فرصتی مناسب برای کسب این مهارت است .

وی گفت : تبادل تجربیات در بین دانش آموزان و عمق بخشی به مبانی فکری انقلاب اسلامی و آشنایی با شهدای انقلاب و مجاهدت و رشادت رزمندگان اسلام از اهداف این دوره تربیتی – فرهنگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان شعار طرح یاوران ولایت را دانش آموزان انقلابی مدرسه انقلابی دانست و بیان کرد : در این دوره علاوه بر کلاس های آموزشی برنامه های فرهنگی و ورزشی و فوق برنامه های تربیتی در نظر گرفته شده است .

احمد ناصری ادامه داد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون مجاهدت و ایثارگری شهدا است و امروز ایران اسلامی الگویی برای سایر کشور های منطقه و جهان می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار