فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: امروزه ما به فرهنگ شهادت و تفکر شهید نیاز داریم چرا که امروز یکی از ابزارهای مبارزه با جنگ نرم دشمن همین فرهنگ شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۹۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

سرهنگ پاسدار علی اکبر، ولی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ابزار‌های مهم جنگ نرم در برابر دشمن است.
 
وی با اشاره به این مطلب که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست افزود: نقش شهید و شهادت در پیشبرد جامعه اسلامی و انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن جامعه هدف بر هیچ کس پوشیده نیست .
 
سرهنگ ولی نژاد بیان کرد: مسئولان با سرمایه گذاری بر روی نهادینه سازی و ترویج این فرهنگ انقلابی می توانند بزرگترین خدمت را به نسل جوان و آینده ساز انقلاب کنند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر تصریح کرد: امروز هنوز شاهد آن هستیم که هر وقت شهدای گمنام می‌آیند به جامعه آرامش و به فرهنگ جلا می‌دهند، انسان‌هایی را هدف قرار می‌دهند و همراه تفکرشان می‌کنند که ادامه دهنده راه و اهدافشان باشند.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدا و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا نیز همین فضا را به وجود می‌آورد، امروزه ما به فرهنگ شهادت و تفکر شهید نیاز داریم چرا که  امروز یکی از ابزار‌های مبارزه با جنگ نرم دشمن همین فرهنگ شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است.
ارسال نظرات