فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در جلسه ای با حضور مسوولین از اعضای کمیته های اجرایی کنگره 5400 شهید استان کردستان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۹۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور مسوولین از اعضای کمیته‌های اجرایی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان تقدیر کرد.

سردار رجبی در این مراسم اظهار داشت: برگزاری این کنگره که از عظمت و بزرگی قابل وصفی برخوردار بود مایه مباهات برای همه دلسوزان و عزیزان گردید چرا که در این موضوع افتخار بزرگ برگزاری موفقیت آمیز ۲ کنگره بزرگ که نتیجه آن رضایتمندی و خوشحالی مقام عظمای ولایت مقام معظم رهبری را که بهترین جایزه و مزد برای همه دست اندرکاران بود را به ارمغان آورد.

وی با اشاره به آمادگی کامل همه نیرو‌ها در تمام ابعاد عقیدتی، نظامی، امنیتی و حفاظتی برای به شکست کشاندن هر گونه اقدام دشمن افزود: عملیات موفقیت آمیز سپاه آذر بایجان غربی در روز‌های اخیر و شکست دشمن نشان دیگری از اقتدار نیرو‌های امنیتی ایران اسلامی بود که به شکست دشمن ختم شد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان با تاکید بر ادامه و ممارست برنامه‌ها سپاه بیت المقدس در حوزه محرومیت زادیی و سازندگی و رسیدگی به درمان و سلامت زندگی مردم استان کردستان عنوان کرد: سپاه همواره در میدان‌های نیاز انقلاب اسلامی حضور داشته است و در مسائلی که خلاء وجود دارد ورود کرده و به دستگاه‌های مربوطه کمک می‌کند. سپاه در دوران جنگ زمانی که نیاز بود، به کمک نیرو‌های نظامی رفت و پس از جنگ نیز در حوزه‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی اقدامات خود را از سر گرفت و در خدمت مردم در جامعه از هر گونه تلاشی دریغ نکرد و همواره خدمت گزار مردم بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است گفت: کار برای آنان حد و سقف ندارد، اما آنچه ما را در توسعه فعالیت‌ها یاری می‌کند ورودی اطلاعات صحیح از محرومان است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات