فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران پویایی و حرکت آن است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید برای اقشار مختلف جامعه تشریح و تببین شود.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۹۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیجار در نشست فصلی سرمربیان با استادیار شجره طیبه صالحین که با حضور امام جمعه شهرستان بیجار برگزار شد ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار داشت: حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای بانوان جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم از کلمه انقلاب استفاده کرده که نشان از بصیرت وی است و می‌خواهند یک جمعیت میلیاردی را به حرکت درآورند.

شعبانی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران پویایی و حرکت آن است و طبق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب باید دائما در حال پیشرفت باشد و تنها دستیابی درون انقلاب معنی ندارد.

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه گام یکی از کلید واژه‌های بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار داشت:، چون انقلاب اسلامی ایران به سمت مقصد متعالی در حال حرکت است طبق این بیانیه باید بدانیم کجا هستیم، چه کار می‌کنیم و به کجا خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های تحقق تمدن بزرگ اسلامی سقوط رژیم صهیونیستی است، افزود: طبق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب این امر شدنی است، اما بستگی به اقدام ما در این راستا دارد.

به گفته شعبانی طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای حرکت در گام دوم انقلاب در راستای تکلیف گرایی ما باید مبانی نظری انقلاب را عمیقا بشناسیم.

فرمانده سپاه بیجار اضافه کرد: سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب بهترین منبع برای شناخت مبانی نظری و تاریخی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه تربیت و آموزش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید بر اساس مدل تمدن بزرگ اسلامی باشد، گفت: مدل حرکت انقلاب در گام دوم انقلاب باید الگو سازی شود و باید این را بدانیم افق انقلاب اسلامی تشکیل یک جامعه با مدل اروپای غربی یا ژاپن اسلامی نیست.

شعبانی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران پویایی و حرکت آن است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید توسط مربیان و سرمربیان شجره طیبه صالحین برای اقشار مختلف جامعه تشریح و تببین شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات