فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصر قند گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برای ادامه‌ی این راه روشن، به تبیین دستاوردهای عظیم چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ»دارد.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۹۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
سرهنگ پاسدار احمدعلی بزر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع حرکتی اساساً آرمانخواهی است .
 
وی افزود: با نگاه به واقعیت‌ها گام دوم انقلاب باید به سمت تمدن سازی اسلامی که در آخرین گام از گام‌های انقلاب اسلامی است که بعد از نظام اسلامی و دولت اسلامی انشاالله به سرانجام خواهد رسید حرکت کرد.
 
سرهنگ بزی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه‌ی پنجم حیات خود نهاد که اهرچند دشمنان مستکبرش گمان‌های باطلی در سر داشتند، اما دوستانش در سراسر جهان، امیدوارانه آن را در گذر از چالش‌ها و به دست آوردن پیشرفت‌های خیره‌کننده، همواره سربلند دیده‌اند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند اظهارداشت: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند راهبردی است،  که رهبر معظم انقلاب برای ادامه‌ی این راه روشن، به تبیین دستاورد‌های عظیم چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.
ارسال نظرات