مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

رسیدن به تقوای الهی ناهنجاریها را رفع می کند

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: همه ما وظیفه داریم در مسیر بندگی حق به این واجب توجه کنیم که جامعه ما از آسیبها فاصله بگیرد.
کد خبر: ۹۱۵۳۲۰۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
حجت الاسلام علی اکبر پور مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: امر به معروف و نهی از منکر از فروع دین است و بالاترین معروف انجام واجبات خداوند است.

وی افزود: بدتربن منکر دوری از واجبات و ورود به محرمات الهی  است، روزه گرفتن بالاترین معاریف و معروفاتی است که نقش سازنده‌ای در بعد خود سازی و جامعه سازی ایفا می‌کند.

حجت الاسلام اکبر پور بیان کرد: فلسفه معروف بزرگ مانند روزه گرفتن رسیدن افراد به تقوا، است که اگر تک تک افراد به تقوا برسند، جامعه به تقوا رسیده  وجامعه ای سالم خواهیم داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خیلی از ناهنجاری‌های که امروز در جامعه مشاهده می‌کنیم اخلاقی، اجتماعی ریشه در عدم تقوا دارد اگر جامعه به تقوا برسد خیلی از آسیب‌های اجتماعی که امروز دامن گیر جوانان و خانواده‌ها است کاهش پیدا می‌کند.

این مسئول با تاکید بر ابن مطلب که خداوند خودش آمر به معروف و ناهی از منکر است ادامه داد: همه ما وظیفه داریم در مسیر بندگی حق به این واجب توجه کنیم که جامعه ما از آسیب‌ها فاصله بگیرد.
ارسال نظرات