کارشناس مذهبی در گفت و گو با بسیج بیان کرد:
کارشناس مذهبی استان با بیان اینکه، فرهنگ کمک رسانی ریشه در اسلام دارد، گفت: نقش و سپاه در این زمینه همان نقش بسیار مهم ماهویی این نهاد یعنی فرهنگ‎سازی، هدایتگری، جهادی و مدیریتی است.
کد خبر: ۹۱۵۳۲۶۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینیان در گفت‎وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: موفقیت‌های متعددی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در میادین مختلف نظامی بویژه هشت سال دفاع مقدس به دست آورده مرهون همبستگی بسیار خوب مردم است که با طرح موضوع بسیج ده‎ها میلیونی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت و مردم در اقشار مختلف با جان و دل حضور پیدا کرده و دشمن را در رسیدن در اهداف خود نا امید کردند.

وی، خاطرنشان کرد: میدان جنگ امروز جامعه‎ی ما، میدان اقتصادی و فرهنگی است و روشن است که دشمن نهایت تلاش خود را به منظور ایجاد مشکلات اقتصادی و تهاجم فرهنگی به کار گرفته است، قطعا توجه و تلاش اقشار مختلف مردم در این میادین هم پیروزی را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری، عنوان داشت: یکی از اهداف و وظایف بسیار مهم امروز این همبستگی، توجه در مردم مستضعف و مناطق محروم و تلاش در جهت رفع برخی از مشکلات این عزیزان است.

این مقام مسئول، بیان کرد: طرح همبستگی ملی که هم اکنون از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و با موضوع مطرح شده در حقیقت به جهت ترغیب بیشتر و پای کار آوردن اقشار مختلف مردم در این زمینه و مدیریت صحیح این برنامه است.

حسینیان، تاکید کرد: نقش و سپاه در این زمینه همان نقش بسیار مهم ماهویی این نهاد یعنی فرهنگ‎سازی، هدایتگری، جهادی و مدیریتی است، لذا ضروریست تا سپاه و بسیج با بهره‎گیری از فرهنگ ناب کمک و کمک رسانه در اسلام که ریشه در فطرت و حس نوع دوستی انسا‎ن‌ها دارد و به وضوح در حوادث سیل و زلزله در مناطق مختلف کشور دیده شد.

وی، اظهار کرد: این طرح با محوریت مساجد و مردم، کسبه و مدیران را دعوت به این مهم نموده و یا فعال گروه‎های جهادی و مدیریت صحیح این گروه‎ها این وظیفه را به نحو احسن به انجام برساند.

ارسال نظرات