صادرات پوشاک ایران به افغانستان، عراق،‌ روسیه و یمن

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک از صادرات پوشاک به کشورهای افغانستان، عراق، روسیه و یمن خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های سال جاری ما افزایش تولید و حرکت به سمت صادرات پوشاک به کشورهای دیگر است.
کد خبر: ۹۱۵۳۲۹۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوالقاسم شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به توان پاسخگویی تولیدات پوشاک داخلی به نیاز بازار کشور اظهار کرد: در حال حاضر حدود 70 تا 80 درصد پوشاک موجود در بازار ایران، محصولات ساخت داخل است که توسط تولیدکنندگان داخلی پوشاک تولید شده است.

وی ادامه داد: بعد از ممنوع شدن واردات پوشاک خارجی به کشور، تولیدکنندگان پوشاک تمام تلاش خود را کردند تا هم تولیداتشان را افزایش دهند و هم کیفیت تولیدات خود را ارتقاء دهند و خوشبختانه شب عید شاهد بودیم که هیچ کمبودی در بازار پوشاک وجود نداشت.

رئیس اتحادیه سراسری پوشاک اضافه کرد: خوشبختانه دستگاه‌های متولی با تشدید برخورد با پوشاک قاچاق، ریسک قاچاق را بالا برده‌اند و امروز شاهد کاهش شدید پوشاک قاچاق در بازار هستیم.

بیشتر بخوانید

شیرازی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های سال جاری ما افزایش تولید و حرکت به سمت صادرات پوشاک به کشورهای دیگر است و تلاش داریم تا میزان صادرات پوشاک را که سال گذشته میزان اندکی بود، ارتقاء دهیم؛ البته هم اکنون تولیدکنندگان پوشاک ایرانی در نمایشگاه‌های کشورهای همجوار حضور دارند و محصولات تولیدی ما در کشورهای عراق، روسیه، افغانستان و یمن به فروش می‌رود.

ارسال نظرات