خبرهای داغ:
اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده و حجاب و عفاف با حضور پرشور خانواده‌های بخش سیاهکلرود برگزار شد
کد خبر: ۹۱۵۳۳۱۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

مینا کرم بیجاری مسئول بسیج جامعه زنان گیلان در گفت‌و گو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان کشور، درباره برنامه‌های هفته حجاب و عفاف گفت: دیدار امام جمعه محترم بندر انزلی با سرمربیان، مربیان و فرماندهان پایگاه‌های حوزه شهیده حدادنژاد برگزار شد.

وی افزود: در این دیدار بر عفاف و حجاب و مسئله امر به معروف تاکید شده و امام جمعه دایر شدن مکانی خاص در شهرستان بر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بکار گیری افرادی که انگیزه خدمت در این مورد را داشته باشند را حائز اهمیت دانستند.

بجاری درباره برنامه دیگر هفته حجاب و عفاف استان گیلان عنوان کرد:‌ مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر به همت پایگاه حضرت خدیجه(س) حوزه الزهراء (س) سپاه رضوانشهر برگزار گردید. که اجرای گروه سرود ریحانه پایگاه حضرت خدیجه(س) همراه با مولودی خوانی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

 مسئول بسیج جامعه زنان گیلان بیان کرد: در نخستین روز از هفته عفاف و حجاب نشست خبری با حضور رئیس ستاد عفاف و حجاب سپاه قدس گیلان سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ همچنین اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور پرشور خانواده عزیز از شهرها و استان مختلف با همت حوزه طریقه الزهرا(س)خواهران و همکاری حوزه برادران کلاچای پایگاه های خواهر و برادر و دهیاران و شورا بخش سیاهکلرود برگزار شد.

 

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده و حجاب و عفاف بخش سیاهکلرود برگزار شد

 

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده و حجاب و عفاف بخش سیاهکلرود برگزار شد

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده و حجاب و عفاف بخش سیاهکلرود برگزار شد 

 

 

ارسال نظرات