خبرهای داغ:
مسوول بسیج سازندگی استان قزوین خبر داد:

آغاز مرحله مرمت و احیا واحد های تخریب شده به واسطه سیل در نورآباد استان لرستان

صادق پور گفت: متخصصان قزوینی با حضور در شهرستان نوآباد در قالب گروه های جهادی کار آواربرداری و نقشه کشی را به طور کامل انجام داده اند و هم اکنون در مرحله فوندانسیون ریزی قرار دارند.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۲۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

سرهنگ مهدی صادق پور، مسوول بسیج سازندگی استان قزوین در حاشیه بازدید از ارائه خدمت گروه های متخصص جهادی استان قزوین در روستاهای شهر نورآباد استان لرستان در گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: استان قزوین ذیل طرح جهاد همبستگی عهده دار مرمت و بازسازی 450 واحد مسکونی در شهر نورآباد استان لرستان شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا متخصصان قزوینی با حضور در این شهرستان در قالب گروه های جهادی کار آواربرداری و نقشه کشی را به طور کامل انجام داده اند و هم اکنون در مرحله فندانسیون ریزی قرار دارند.

صادق پور عنوان کرد: طی این هفته گروه های جهادی کار تعمیر و احیا منازل تخریب شده و واحد هایی که نیاز به مرمت دارند آغاز می کنند.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: گروه های جهادی بسیج جامعه زنان استان به صورت ویژه و سایر اقشار بسیج نیز طی همین هفته (از 15 تیر ماه) و در هفته های آینده برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در روستاهای نورآباد حضور خواهند یافت.

آغاز مرحله مرمت و احیا واحد های تخریب شده به واسطه سیل در نورآباد استان لرستان

صادق پور گفت: بسته های حمایتی معیشتی نیز بین خانواده های سیل زده توزیع می شود که در این مرحله 400 بسته حمایتی بین مردم عزیز توزیع گردید و ان شا الله این حمایت ها تا رفع کامل مشکلات ادامه خواهد داشت.

این مسوول خاطرنشان کرد: در طرح جهاد همبستگی مساجد و محلات در ساخت و یا احیا واحد های تخریب شده مشارکت خواهند کرد و این طرح با همکاری نواحی مختلف بسیج در استان قزوین در حال پیگیری و اجرا می باشد.

1010/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار