مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان:

حقوق‌ بشر آمریکایی اهرم‌فشاری برای سلطه بر دیگر کشور‌ها است/ جنایت‌های آمریکا قابل جبران و انکار نیست

حجت الاسلام والمسلمین محمد کشتگر با اشاره به ساقط نمودن هواپیمای مسافربری و شهادت ۲۹۰ نفر از سرنشینان آن که شامل زن و کودک هم بود، دولت وقت آمریکا با بی شرمی تمام به فرمانده ناو جنگی «وینسنس» مدال افتخار اعطاء نمود، گفت: حقوق بشر ابزاری در دست آمریکای جنایتکار است که هر روز در دنیا جنایت می‌آفریند.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۲۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمد کشتگر در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: امامین انقلاب در هر فرصتی نقاب ازچهره پلید و دروغین حقوق بشر آمریکایی برداشتند و ماهیت واقعی شیطان بزرگ را آشکار نمودند. مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان با اشاره به اینکه در تعریف حقوق بشر آمریکایی، چیزی جز گسترش جرم و جنایت و سلطۀ همه جانبۀ ملت‌ها وجود ندارد، گفت: نباید گول ظواهر و جملات فریبندۀ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار در موضوع رعایت حقوق بشر خورد.

وی تصریح کرد: دولت ایالات متحدۀ آمریکا که خود منشاء وقوع تمام کودتا‌ها علیه دولت‌های مردمی در دنیا بوده و حقوق بشر را با ارتکاب جنایت به منصۀ ظهور رسانده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کشتگر با بیان اینکه سخنان روشنگرانۀ مقام معظم رهبری در خصوص مقاومت در مقابل دشمنان و لزوم سرزندگی انقلاب و انقلابی بمانیم، گفت: دشمن از پافشاری ما به پای ارزش‌های انقلاب عصبانی است و انقلابی ماندن ما لازمۀ زنده ماندن ماست. وی خاطر نشان کرد: در خصوص جنایات آمریکای خبیث باید اصحاب فرهنگ و هنر و فعالان رسانه ای، نسل جوان را آگاه و بیدار کنند.

مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان:با اشاره به ساقط نمودن هواپیمای مسافربری و شهادت ۲۹۰ نفر از سرنشینان آن که شامل زن و کودک هم بود، دولت وقت آمریکا با بی شرمی تمام به فرمانده ناو جنگی «وینسنس» مدال افتخار اعطاء نمود، گفت: حقوق بشر ابزاری در دست آمریکای جنایتکار است که هر روز در دنیا جنایت می‌آفریند.

مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان: بیان اینکه ۱۷۰۰۰ هزار شهدای ترور از جمله ترور بزرگان نظام و خصوصا شهدای محراب اوج دشمنی آمریکا برای ساقط نمودن انقلابی اسلامی بود، گفت: به شهادت رساندن یاران حضرت امام خمینی (ره) و مردم کوچه بازار و حمایت همه جانبه از منافقین و تحمیل جنگ ۸ ساله مصداق حقوق بشر آمریکایی بود.

وی در پایان با اشاره به سخنان بصیرت بخش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، گفت: رفتار شیطنت آمیز دولت آمریکا در مذاکرات هسته‌ای و خروج یکطرفه از برجام، حقیقت دشمنی جهان استکبار را بر رجال سیاسی آشکار نمود.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد کشتگر در ادامه گفت:حقوق بشر امروز به شعاری توخالی در دست کشور‌های به ظاهر قدرتمند غربی تبدیل شده که با آن بر سر مخالفان خود می‌کوبند، اما اصلی‌ترین و جدی‌ترین ناقضان آن خودشان هستند.
 
وی تصریح کرد: اکنون پس از ۴۰ سال ایران قدرتمند شده و نه تنها کسی جرأت حمله ندارد، بلکه دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور‌ها هم هراس دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار