یادواره سردار شهید جواد اسماعیل پور طرقی و شدای محله حسین آباد و ۱۳۶ شهید دانش آموز ناحیه مقداد مشهد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۴۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این مراسم معنوی که  در سالن ورزشی شهید عرفانیان منطقه طلاب مشهد برگزار شد، خانواده معظم شهدا، بسیجیان ناحیه مقداد مشهد و مسئولینی از سپاه، آموزش و پرورش و شهرداری حضور داشتند.

در این مراسم معنوی از مقام شامخ سردار شهید جواد اسماعیل پور تجلیل و از زندگینامه و دوران حضور و سمت هاو نقش شهید در دفاع مقدس با پخش نماهنگی رونمایی گردید.

سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام ماندگاری بود که در سخنانی گفت: مجلس شهدا مجلس اتمام حجت است و شهدا ما را دعوت کردند تا با ما اتمام حجت کنند که اگر میخواهید جاودانه زندگی کنید باید امام و ولی خود را تنها نگذارید.

وی گفت: همه شهدا امامت و ولایت را حفظ کردند و سفارش همه شهدا بر این بود حال ما وظیفه داریم از خانه و خانواده گرفته تا خودو شهر و همه، در همه حال راه شهدا را ادامه داده و نگذاریم امامت و ولایت تنها و غریب بماند.

وی ادامه داد: سه کار را باید همه انجام دهند تا پرچم ولایت بالا نگه داشته شود: اول اینکه بدون اجازه ولایت کاری نکنیم، چون شهدا برای هرکاری اجازه گرفتند، دوم اطاعت محض از ولایت که شهدا شاخصه کارشان این بود و سوم اینکه استقامت در راه و هدف خود داشته باشیم و تا آخرین لحظه پای ولی فقیه بمانیم.

لازم به ذکر است این مراسم باشکوه به همت ستاد یادواره سردار شهید اسماعیل پور، حوزه ۵ شهید فهمیده ناحیه مقداد، آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد، سپاه ناحیه مقداد، هیئت رزمندگان شمال مشهد (شهدای سادات)، بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، شهرداری منطقه ۵ مشهد و فرهنگسرای پایداری انجام گرفته بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها