خبرهای داغ:
رئیس سازمان صمت قزوین

پرداخت 29 فقره تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی استان

نبیل گفت: تاکنون تعداد 29 فقره تسهیلات به مبلغ 64 میلیارد تومان پرداخت گردیده است
کد خبر: ۹۱۵۳۳۵۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور منوچهر حبیبی سرپرست امور اقتصادی استانداری، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان و جمعی از مدیران دستگاهها و بانکهای استان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

نبیل درابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب''رونق تولید'' و مصوبات کارگروه ارائه کرد.

رئیس سازمان صمت همچنین در ادامه از ثبت نام 863 تسهیلات در سامانه بهین یاب ''رونق تولید'' با 553 مصوبه خبر داد که تاکنون 273 فقره تسهیلات به مبلغ 364 میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین همچنین از ثبت نام 281 فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: در استان قزوین تاکنون تعداد 29 فقره تسهیلات به مبلغ 64 میلیارد تومان پرداخت گردیده است.

در ادامه کامران لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره 18 بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و 138 میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی می باشد که با تحقق آن برای پنج هزار 452 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد .


وی در ادامه گفت: در همین راستا تاکنون 127 فقره درخواست تسهیلات استان ثبت گردیده است که تاکنون 10 فقره به مبلغ 504 میلیارد تومان جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل استان معرفی شده اند که در این زمینه در کشور رتبه اول را دارا می باشیم.


وی در ادامه گفت:طی هفته گذشته 15 فقره توسط کمیته بررسی مورد بازدید قرار گرفت که در نهایت 13 فقره مورد موافقت این کمیته قرار گرفت.


گفتنی است در ادامه جلسه امروز در غالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات 2 واحد در بخش های تولیدی و صنعتی رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه اتخاذ گردید.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار