خبرهای داغ:
مسئول کاروان زیارت پیاده امام رضا (ع) گفت: هم‌زمان با دهه کرامت شانزدهمین کاروان «از بهشت تا بهشت» با پای پیاده راهی حرم امام رئوف شدند.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۶۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، هادی خادم حسینی اظهار داشت: کاروان زیارتی از بهشت تا بهشت برای شانزدهمین سال متوالی عازم مشهد مقدس شد.

وی بیان کرد: کاروان زیارتی از بهشت تا بهشت هر ساله با استقبال ارادتمندان به ساحت امام رضا (ع) با پای پیاده شهر قم تا مشهدالرضا (ع) را طی می‌کند.

مسئول کاروان زیارت پیاده امام رضا (ع) تصریح کرد: انعقاد برنامه‌های فرهنگی و دوره‌های آموزشی مهدی یاوری و برگزاری مراسمات مذهبی در شهر‌های مسیر از مهم‌ترین فعالیت‌های شانزدهمین کاروان پیاده‌روی «از بهشت تا بهشت» به شمار می‌رود.

خادم حسینی با بیان اینکه کاروان پیاده‌روی از بهشت تا بهشت تا فردا در استان قم است و ظهر فردا به استان تهران می‌رسد و بعد از ظهر فردا در استان سمنان حضور دارد ادامه داد: کاروان پیاده‌روی از بهشت تا بهشت با ۱۵۰ نفر از شهر قم راهی مشهد الرضا (ع) شد که با هماهنگی صورت گرفته عاشقان هشتمین اختر تابناک ولایت از شهر‌های دیگر به کاروان ملحق شده و این کاروان زیارتی با ۳۵۰ نفر به مشهد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شانزدهمین کاروان پیاده‌روی حرم امام رضا (ع) با شعار «از بهشت تا بهشت» قرار است پس از عبور از شهر‌های گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار و نیشابور در دومین روز از مردادماه سال جاری مقارن با ایام زیارت مخصوص امام رضا (ع) به شهر مقدس مشهد برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها