خبرهای داغ:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه (س) معرفی شد

طی مراسمی طاهایی، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه (س) تکریم و پورموسوی به عنوان مسئول جدید معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۶۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با حضور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قم، خانم طاهایی، مسوول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تکریم و خانم پورموسوی به عنوان مسوول جدید معرفی شد.

در این جلسه ابراهیم عبدی پور، رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) ضمن قدردانی از زحمات مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه، اهمیت تقویت بعد اخلاقی و فکری دانشجویان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه را یادآور شده و گفت: مجموعه مدیریتی دانشگاه به همکاری و همفکری بسیج دانشجویی در پیشبرد اهداف دانشگاه خصوصاً در بعد تربیتی و معنوی نیاز دارد.

وی افزود: همچون گذشته حمایت‌های خود از بسیج دانشجویی را ادامه خواهیم داد و انتظار داریم این مجموعه دانشجویی در کنار دیگر تشکل‌های اسلامی و همفکری و هم افزایی آن‌ها به کمیت و کیفیت برنامه‌ها و فعالیت‌های خود بیفزاید و با واحد‌های اداری و فرهنگی دانشگاه حداکثر هماهنگی را داشته باشد.

حجت الاسلام عیسوی، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قم نیز با اشاره به وضعیت کنونی دنیای سیاست و اقتصاد گفت: مستکبران در پی چینش مولفه‌های قدرت باب میل خود هستند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: از آنجایی که بسیج یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت در نظام اسلامی است، دشمن تمام توان خود را برای تضعیف این مجموعه به کار بسته است؛ چرا که از آمادگی کشور هراس دارد و نمی‌تواند معادلات خود را تکمیل کند.

حجت الاسلام عیسوی تقویت بعد علمی و بصیریتی دانشجویان دانشگاه را بسیار با اهمیت توصیف کرد و از مسوول جدید بسیج دانشجویی خواست تا ذیل حمایت‌های مسوولان دانشگاه، در تقویت این ابعاد بکوشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار