خبرهای داغ:
برنامه‌های مختلف استان خوزستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد
کد خبر: ۹۱۵۳۳۸۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، برنامه‌های مختلف استان خوزستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد.

 در شهرستان لالی جشن بزرگ دهه کرامت همزمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(ع) و روز دختر باحضور خادمان امام رضا(ع) ویژه دختران و مادران جمعه ۱۴ تیر در سالن الغدیر سازمان تبلیغات اسلامی ستادمردمی بزرگداشت دهه کرامت و هفته عفاف وحجاب برگزار شد.

همچنین در این شهرستان مسابقات رزمی(کاراته ،تکواندو) به مناسبت هفته عفاف وحجاب توسط ستاد مردمی بزرگداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد.

 در شهرستان اهواز طومار مطالبه مردمی درباره حجاب و عفاف تهیه شده و به امضاء مردم اعم از آقایان و خانم‌ها رسید، همچنین پیاده‌روی امربه معروف و نهی از منکر لسانی خواهران انقلابی ومحجبه در حمایت از رویداد مهم اجتماعی حجاب وعفاف نیز برگزار شد.

در استان خوزستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف؛

در استان خوزستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف؛

در استان خوزستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف؛

 

در شهرستان آزادگان تبلیغ حجاب و مسابقه نقاشی به مناسبت عفاف و حجاب توسط دختران ۹ ساله در پارک شهر توسط ستاد مردمی صیانت از حریم خانواده و هفته عفاف وحجاب برگزار شد.

همچنین برگزاری دعای ندبه و صبحانه وحدت و دور همی (هفته عفاف وحجاب) پایگاه صدیقه حوزه پنج بسیج جامعه زنان ناحیه امام علی(ع) از دیگر برنامه‌های این استان بود.

بنابراین گزارش ارسال تیم پزشکی به مناطق حاشیه شهر در ۲نوبت و ویزیت رایگان بمناسبت دهه کرامت توسط حوزه ۱۲ خواهران از دیگر برنامه‌های استان به مناسبت هفته عفاف و حجاب بود.

تجلیل از بسیجیان محجبه حلقات صالحین و کارگاه تحکیم خانواده و استقبال از خدام امام رضا(ع) توسط  
ستاد مردمی عفاف وحجاب شهرستان حمیدیه نیز از دیگر برنامه‌های این استان بود.


گفتنی است در در دشت آزادگان خوزستان جنگ شادی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) با حضور شحصیت‌های هنری برگزار شد.

 

ارسال نظرات