همزمان با سالروز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز گرامیداشت دختران، مراسم جشن باشکوهی با حضور اقشار مختلف بسیج جامعه زنان و آحاد مردم در ورزشگاه الزهرای شهر نمین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۳۴۲۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در نمین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با سالروز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز گرامیداشت دختران، مراسم جشن باشکوهی با حضور اقشار مختلف بسیج جامعه زنان و آحاد مردم در ورزشگاه الزهرای شهر نمین برگزار گردید.

حجت الاسلام صفر یوسف زاده در این مراسم  ضمن اشاره به سیره و منش و زندگی گهربار و مقام علمی و دینی حضرت معصومه(س) نسبت به تشریح نقش و جایگاه زنان و دختران در جامعه اسلامی و کشور پرداخت و افزود: همه ما بایستی سیره و روش اهل بیت عصمت و طهارت را الگوی خود قرار دهیم.

امام جمعه شهرستان نمین بیان کرد: الگو قرار دادن آن بانوی بزرگوار جهان اسلام که در جهان کنونی که همه جبهه کفر و استکبار و نفاق دست به دست هم داده اند تا ریشه حجاب و عفاف را در این کشور اسلامی بخشکانند و با استحاله فرهنگی و دینی به اهداف استکباری و اسعماری خود دست یابند بسیار حائز اهمیت است چرا که برای مقابله با دشمن راه و سیره اهل بیت را باید پیش گرفت.

در پایان برنامه از تعدادی از بانوان و دختران نمونه شهرستان با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر به عمل آمد که اجرای سرود و مسابقات فرهنگی و ... از دیگر قسمت های این برنامه و مراسم بود.

ارسال نظرات