مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان گفت: چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در سیستان و بلوچستان با رقابت 110 نفر از قاریان و حافظان در زاهدان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۵۳۴۲۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام محسن مومنی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان  در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، گفت: مرحله چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با رقابت بیش از 110 نفر از حافظان و قاریان قرآن کریم  20 تیرماه در زاهدان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات شهرستانی قرآن کریم با رقابت هزار نفر از حافظان و قاریان قرآن  برگزار شده است که از این تعداد ۱۱۰ نفر به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا کرده اند.

حجت الاسلام مومنی تاکید کرد: این دوره از مسابقات  در رشته های حفظ، روخوانی، مفاهیم، ترتیل در دانشکده علوم قرآنی زاهدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برگزیدگان مسابقات استانی به مسابقات کشوری که در مرداد ماه در استان اصفهان برگزار می‌شود راه خواهند یافت که امیدواریم در مسابقات کشوری نیز جمعی از حافظان و قاریان قرآن استان حضور یابند.

ارسال نظرات