مسئول دبیرخانه طرح حکمت مطهر در استان مرکزی خبر داد
مسئول دبیرخانه طرح حکمت مطهر در استان مرکزی از شرکت تعداد ۲۵۰ نفر از حوزه های علمیه، بسیجیان و فرهنگیان استان در این طرح حکمت مطهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۳۴۴۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

فاطمه بیک محمدی مسئول دبیرخانه طرح حکمت مطهر در استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی در خصوص برگزاری طرح تربیت مربی حکمت مطهر بابیان اینکه این دوره در کل کشور از سال گذشته شروع‌شده و هم‌اکنون نیز در حال اجراست، گفت: این طرح کشوری از تابستان سال گذشته کار خود را آغاز کرده و تابه‌حال دو دوره از آن برگزارشده است.

بیک محمدی اظهار کرد: دوره سوم طرح از ابتدای تابستان ۹۸ شروع‌شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این دوره در دوازده مرحله به اتمام می رسد، افزود: در این دوازده مرحله کلیه کتاب‌های شهید مطهری از انتشارات اندیشه مطهر موردمطالعه، مباحثه و تدریس قرار می‌گیرد و در نهایت افراد نخبه با اعطای مدرک مربیگری به‌عنوان مربی در دوره‌های آتی این طرح را یاری می‌رسانند.

بیک محمدی تعداد متربیان شرکت‌کننده در این طرح را ۲۵۰ نفر در کل استان اعلام کرد و گفت: هدف اصلی از برگزاری این طرح طبق توصیه‌های مقام معظم رهبری، افزایش بصیرت در آحاد جامعه است.

وی اضافه کرد: البته افراد شرکت‌کننده در این طرح در صورت کسب نمره ۸۵ تا ۱۰۰ به درجه مربیگری رسیده و خود می‌توانند کتاب‌های شهید مطهری را تدریس کرده و در اشاعه دیدگاه‌های این شهید بزرگوار یاری کننده دیگر مربیان باشند.

مسئول دبیرخانه طرح حکمت مطهر در استان مرکزی نحوه شرکت در این دوره‌ها را از طریق فراخوانی‌های صورت گرفته در حوزه‌های علمیه، بسیج نواحی و دانشگاه فرهنگیان دانست و تشریح کرد: سعی شده تا با ارائه تخفیف افراد را جهت شرکت در دوره ترغیب کنیم. استفاده از پتانسیل شهرستان‌های دیگر استان مانند تفرش، آستانه، خمین و ... نیز از دیگر راهکارهای جذب افراد مستعد جهت شرکت در دوره است.

وی مدت‌زمان مطالعه کلیه کتاب‌های شهید مطهری در این دوره‌ها را دو سال و نیم دانست و مطرح کرد: در حال حاضر نیز در طول سه‌ماهه تابستان یکی از دوازده مرحله این دوره در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات