خبرهای داغ:
کرسی آزاداندیشی «چرا حجاب؟» به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران ام البنین (س) در گرمسار برگزار شد
کد خبر: ۹۱۵۳۴۶۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار کرسی آزاداندیشی «چرا حجاب؟» به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران ام البنبن در گرمسار با حضور جمع کثیری از بانوان بسیجی برگزار شد.
اعظم کتی، معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران شهرستان گرمسار در این کرسی آزاداندیشی که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در محل پارک ویژه بانوان برگزار شد، اظهار کرد: حجاب اسلامی همواره منجر به حفظ امنیت و مصونیت بانوان از هر پستی و زشتی در تاریخ اسلام شده است.
وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروزی، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران از نابودی این انقلاب ناامید شدند و دست از جنگ با سلاح گرم و سرد برداشته و امروز با جنگ فرهنگی به افکار ملت ایران در حال نفوذ هستند.
این مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه امروزه شاهد وقوع ناهنجاری‌های بسیاری در سطح جامعه از سوی بانوان مسلمان ایرانی هستیم، تصریح کرد: برنامه‌ریزی دقیق دشمنان برای شست و شوی افکار جوانان و نوجوانان در راستای ترویج فرهنگ غلط غربی ادامه دارد و در این عرصه وظیفه ما خطیرتر خواهد شد.
وی در ادامه تأکید کرد: حجاب اسلامی سفارش پروردگار متعال است و ایران که ریشه و اصالتی اسلامی دارد از این سفارش پیروی می‌کند و اکنون حجاب به‌عنوان یکی از قانون‌های اساسی کشور تصویب‌شده است.
کتی خاطرنشان کرد: امروز باید باحجاب اسلامی خود مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویانی که می‌گویند «حجاب محدودیت است!»، «دوربین ما، اسلحه ما» بزنیم و به آن‌ها ثابت کنیم حجاب ما مصونیت ما و اسلحه ما در مقابل تمام هجمه‌های فرهنگی و ضدانقلابی و ضد اسلامی دشمنان خواهد بود.
گفتنی است، در حاشیه این مراسم جشنواره غذا به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد و به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها