خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه عزت فعلی نظام اسلامی مدیون خون شهداست، اظهار داشت: باید انقلاب اسلامی را پاس بداریم و مانع از پایمال شدن عزت آن شویم.
کد خبر: ۹۱۵۳۴۹۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹

عزت نظام اسلامی مدیون خون شهداست


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر شنبه در دیدار جمعی از خادمان حرم امام رضا (ع) که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، بیان کرد: ریشه‌های قرآنی و مستندات واقعی در خصوص فرهنگ پرچم‌گردانی وجود دارد.

وی با اشاره به توجه خادمان آستان‌های مقدس به فرهنگ پرچم گردانی، افزود: در پاسخ به شبهات و شبهه افکان می‌توان به داستان پیراهن حضرت یوسف (ع) به عنوان یک مستند قرآنی از فرهنگ پرچم‌گردانی اشاره کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه سفر امام رضا (ع) از مدینه به خراسان با نقشه مأمون عباسی و به منظور نظارت دشمنان بر ایشان انجام شد، تصریح کرد: سفر امام رضا (ع) برکات بسیاری را به دنبال داشت که این برکات حتی توسط دشمنان نیز بیان شده است.

وی با اشاره به لزوم نوشتن سفرنامه امام رضا (ع) افزود: ایشان در هنگام سفر در نیشابور نیز حضور داشتند که مردم این شهر در آن زمان اهل سنت بودند و ایشان در نیشابور به حدیث سلسله‌الذهب اشاره کردند که توحید به همراه امامت و ولایت است.

آیت الله سعیدی تأکید کرد: در ترویج فرهنگ رضوی باید مطالب پر محتوا را با افق والا مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به لزوم نام بردن از امامت و ولایت به عنوان شروط اصلی توحید افزود: ولایت اهل‌بیت (ع) استمرار ولایت الهی است.

استاد سطوح عالی حوزه ادامه داد: اهل بیت (س) هیچ گاه مدیریت جامعه را رها نکردند، امروزه نیز در زمان غیبت امام زمان (عج) نباید جامعه اسلامی را رها کرد و مدیریت آن بر عهده، ولی فقیه است.

وی بیان کرد: خون شهیدان پای پرچم اهل‌بیت (ع) و حرم‌های مقدس ریخته شده است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه عزت فعلی نظام اسلامی مدیون خون شهداست، اظهار داشت: باید انقلاب اسلامی را پاس بداریم و مانع از پایمال شدن عزت آن شویم.

وی اضافه کرد: افرادی از درون نظام به دنبال بیگانگان هستند و به عزت انقلاب توجهی ندارند که امیدواریم این افراد هدایت شوند و در راه انقلاب اسلامی قدم بردارند.
ارسال نظرات