خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه قم از راه اندازی مدرسه رسانه‌ای بسیج با هدف آشنا کردن نوجوانان و جوانان بسیجی با تخصص‌های مختلف رسانه‌ای خبر داد
کد خبر: ۹۱۵۳۵۳۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
 
مهدی تاجیک  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: سازمان بسیج رسانه قم در نظر دارد با استفاده از فرصت ایام تعطیلات تابستانی آموزش‌های مختلف رسانه‌ای را برای نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار نماید.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها با هدف آشنا کردن نوجوانان و جوانان بسیجی با تخصص‌های مختلف رسانه‌ای برگزار می‌شود، افزود: آموزش‌های مد نظر در قالب راه اندازی مدرسه رسانه‌ای بسیج بوده و علاوه بر رسانه‌های خبری یعنی آموزش خبرنویسی، مصاحبه، گزارش و یادداشت نویسی در رسانه ها، در مرحله دوم شامل ورود به رسانه‌های تصویری نیز می‌شود و در این بخش نیز در گام نخست آموزش عکاسی خبری برگزار می‌شود.
 
تاجیک در ادامه گفت: رایزنی و هماهنگی‌های اولیه با اساتید استانی در موضوعات رسانه‌ای انجام شده و همچنین دو حوزه از بسیج دانش آموزی قم ثبت نام برای شرکت دانش آموزان بسیجی پایه دهم و یازدهم را آغاز کرده اند و طبق پیش بینی انجام شده این آموزش‌ها از نیمه دوم تیرماه شروع می‌شود.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه قم در خصوص هزینه شرکت دانش آموزان در این آموزش‌ها گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده تلاش خواهیم کرد حتی الامکان دوره را بصورت رایگان یا با هزینه بسیار کم صرفا جهت تامین بسته آموزشی برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: مرحله بعدی آموزش‌های رسانه‌ای در مدرسه رسانه‌ای بسیج، برگزاری آموزش‌های تخصصی در حوزه رسانه نوین مانند فیلم کوتاه و مستند، برنامه نویسی وب و اندروید می‌باشد و بسیج رسانه در پایان کلیه دوره‌ها به افرادی که آموزش را با موفقیت به پایان برسانند گواهینامه آموزشی معتبر اعطا خواهد کرد.
ارسال نظرات