به همت معاونت فرهنگی اجتماعی و معاونت روابط عمومی سپاه دیواندره جشنی به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روزدختربا حضورخانواده‌های پرسنل سپاه شهرستان درسالن اجتماعات فردوسی برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۵۳۵۴۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان به همت معاونت فرهنگی اجتماعی و معاونت روابط عمومی سپاه دیواندره جشنی به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روزدختر با حضور خانواده‌های پرسنل سپاه شهرستان درسالن اجتماعات فردوسی برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام منتشلومسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر به تبیین جایگاه والای دختر در اسلام پرداخت و گفت: یکی از افتخاراتی که اسلام برای خانواده‌ها داشته است، دختر داشتن است چرا که اعراب دختران خود را زنده به گور می‌کردند.

در ادامه این برنامه سرهنگ محمدعلیزاده فرمانده سپاه شهرستان اظهارداشت: دختران ایران اسلامی با الگو قراردادن زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت فاطمه معصومه (س)، جامعه اسلامی را به سر منزل کمال رهنمون خواهند کرد.

وی به نقش و جایگاه ویژه دختران در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: دختران با الگو گرفتن از حضرت معصومه (س)، رفتار محبت آمیز، آموزه‌های دینی و انس با قرآن می‌توانند سبب نزدیک شدن پدر و مادر، اقوام و خویشاوندان در خانواده‌ها شوند.

در پایان این مراسم از فعالان عرصه‌های قرآنی وورزشی خانواده پاسداران و دختران نمونه تجلیل و قدردانی شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات