خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ پاسدار افشاریان گفت: الگوی ما بسیجیان شهدا هستند که با اخلاق الهی در جامعه حضور داشتند.
کد خبر: ۹۱۵۳۵۵۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان فرمانده ناحیه مقاومت بسيج سپاه کازرون با اشاره به مطالبه فرمانده پایگاه در خصوص نارضایتی اهالی از بوی نامطبوع حاصل از کشتارگاه و همچنین حضور گسترده اتباع در حوزه کارگری اظهار داشت: تلاش می‌کنیم این مسایل با حضور مسؤلان مربوطه پیگیری شود.

الگوی ما بسیجیان شهدا هستند که با اخلاق الهی در جامعه حضور داشتند.

وی با اشاره به گزارش مصور فعالیت های مختلف که توسط فرمانده پایگاه مقاومت بیان شد، گفت: اخبار مربوط به حضور پرشور بسیجیان در فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی را قبلا شنیده بودم.

افشاریان توجه به معارف دینی و معنویت و اخلاق دینی را جز شاخصه‌های بسیجی عنوان کرد و گفت: الگوی ما بسیجیان شهدا هستند که با اخلاق الهی در جامعه حضور داشتند.

فرمانده سپاه کازرون گفت: بصیرت شاخصه دیگری است که بایستی مورد توجه بسیجی قرار گیرد و شناخت دشمن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است چون امروز دشمن همه جانبه در مسایل کشور ما حضور جدی دارد که شناخت حق از باطل و شناسایی دست دشمن در امور بخشی از دشمن‌شناسی است.

جذب حداکثری سفارش رهبر معظم انقلاب است که بیانگر نیاز به گستردگی چتر بسیج بر سر اقشار و جریان‌ها و قومیت ها و گروههای مختلف است که البته در گام بعد باید مسائل تربیتی مورد توجه قرار گیرد.

کادر سازی ماموریت دیگری است که فرمانده پایگاه به آن افتخار کند و پس از دوران مدیریتش بتواند پایگاه را با جمع انبوهی مدیر تراز انقلاب اسلامی به فرمانده بعد تحویل نماید.

نیاز سنجی، برنامه ریزی و تلاش برای حل مسایل و مشکلات روستا از دیگر وظایف و ماموریت‌های محوله پایگاه مقاومت بسیج در روستا و محله است.

مهمترین زمینه خدمات رسانی به اهالی، راه‌اندازی گروه‌های اردوهای جهادی و حضور در عرصه های عمرانی، بهداشتی و فرهنگی است که شیرینی و حلاوت آن هیچگاه از ذهن هر شرکت کننده بسیجی‌ خارج نمی‌شود.

در پایان تعدادی از شورای فرماندهی ناحیه مقاومت نیز در رابطه با حوزه تخصصی خود، مسایلی را عنوان کردند.

حجت‌الاسلام امیری امام جماعت مسجد رشن‌آباد با بیان اینکه ابتکار سرکشی از پایگاههای مقاومت توسط مسئولین بسیج و ناحیه مقاومت شهرستان موجب دلگرمی بسیجیان است، از این حرکت جهادی تقدیر کرد.

الگوی ما بسیجیان شهدا هستند که با اخلاق الهی در جامعه حضور داشتند.

وی گفت: فعالیت‌های متعددی توسط بسیجیان روستاهای منطقه در حال اجراست که نیازمند حمایت مادی و معنوی از سوی سپاه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها