دستیابی به استقلال و خودکفایی نیز از ثمرات دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۵۳۶۰۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛ جلسه هیئت امنای یادمان‌های شهدای گمنام دفاع مقدس شهرستان بردسکن با حضور مسئولان و جمعی از یادگاران دفاع مقدس در دفتر امام جمعه بردسکن برگزار شد.
 
سرهنگ علی محبی در این جلسه اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی یکی از مولفه‌های پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس بود. دستیابی به استقلال و خودکفایی نیز از ثمرات دفاع مقدس است.
 
وی خاطر نشان کرد: حضور موثر مردم در دفاع مقدس بزرگترین هدف امام خمینی (ره) بود. ایشان توانست با هدایت‌های پیامبرگرایانه خود حضور پر شور و شعف مردم در مناطق عملیاتی این برهه از تاریخ کشورمان را به بهترین شکل مدیریت کند.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن  تاکید کرد: اقشار مختلف مردم وظیفه دارند ضمن ترویج ارزش‌های دفاع مقدس فرهنگ این دوران پر افتخار را که برگرفته از فرهنگ عاشوراست در همه برنامه‌ها به یک اصل اساسی تبیین کنند.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در بخش دیگری از سخنانش از مقاومت به عنوان راهبرد اصل نظام اشاره کرد و ادامه داد: مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار شعار همیشگی ملت کشورمان بوده و خواهد بود و این نوع تفکر برگرفته از اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.
 
وی به یادمان‌های شهدای گمنام اشاره کرد و بیان داشت: از سال ۹۲ تا کنون شهرستان بردسکن میزبان هشت شهید گمنام بوده است. برای دو شهید گمنام تدفین شده در پارک ولیعصر (عج) بردسکن یادمان در خور شان ان‌ها ساخته شده است.
 
وی گفت:امیدواریم با حمایت‌های هیات امنای یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان و نظارت دفتر نمایندگی حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادمان شهدای گمنام تدفین شده در دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن، و همچنین بخش‌های انابد و شهرآباد تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها