در تنظیم بازار سه بال تامین، توزیع و نظارت باید با هم مدنظر قرار بگیرد و در نوین سازی این شبکه ، هزینه مبادله کالا به نفع مصرف کننده باید کاهش یاید.
کد خبر: ۹۱۵۳۶۵۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت : در تنظیم بازار سه بال تامین، توزیع و نظارت باید با هم مدنظر قرار بگیرد و در نوین سازی این شبکه ، هزینه مبادله کالا به نفع مصرف کننده باید کاهش یاید.


روی کارآمدی یک شبکه توزیع خوب داریم کار می‌کنیم

مدرس خیابانی با بیان اینکه در تنظیم بازار سه بال تامین، توزیع و نظارت باید با هم مدنظر قرار بگیرد، گفت: از لحاظ تامین به یک حد قابل قبولی رسیدیم و اگر دچار شک تامین شویم از ذخایر می توانیم استفاده کنیم. همچنین روی کارآمدی یک شبکه توزیع خوب داریم کار می کنیم.

 
به یک تقویم کالایی برای تامین بازار و مصرف نیاز داریم

وی با بیان اینکه تنظیم بازار یک کار فرابخشی است، بیان کرد: اولویت ما تامین کالاهای معیشتی مردم است، اما بخشی از تولید نیز مربوط به کالاهای فصلی است،پس به یک تقویم کالایی برای تامین نیاز داریم. همچنین تقویم دیگری برای مصرف مردم در برخی ماه‌های خاص مانند ماه مبارک رمضان نیز نیازمندیم.

 
در نوین سازی شبکه توزیع، هزینه مبادله کالا به نفع مصرف کننده باید کاهش یابد

وی با بیان اینکه در نوین سازی و توانمندسازی شبکه توزیع هزینه مبادله باید کاهش یابد، تصریح کرد: واسطه های غیر ضروری که هزینه مبادله به مصرف کننده وارد می کنند، باید حذف شود.

 
تأکید بر آی تی بیس کردن اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی

مدرس خیابانی با تاکید بر موضوع آی تی بیس کردن اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی تصریح کرد: این موضوع در انتخابات، وصول و دریافت، صدور مجوزها و سایر بحث ها باید آی تی بیس شوند.

ارسال نظرات