ویژه دوره یاوران ولایت؛

اعزام فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی کوهرنگ به مشهد

کمیته اجرایی هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهیدفهمیده کوهرنگ باموضوع اعزام دانش آموزان به دروره یاوران ولایت درمشهدمقدس برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۵۳۶۵۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کوهرنگ در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما، از اعزام دانش آموزان بسیجی این شهرستان به عنوان فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی در دوره طرح ولایت به میزبانی مشهد مقدس خبر داد.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی خاطرنشان کرد: این طرح آموزشی، تربیتی و معرفتی با همکاری و مشارکت اداره کل  آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی استان برگزار می‌شود و از هیچ تلاشی برای هر چه باشکوه برگزار شدن این طرح دریغ نخواهد شد.

وی همچنین اظهارکرد: در طرح یاوران ولایت انواع فعالیت‌های پرورشی، مذهبی، آموزشی و ورزشی برگزار می‌شود که هویت بخشی و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی از مهم‌ترین ارکان آن است.

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ، توجه به فعالیت نوجوانان در برنامه‌های بسیج دانش آموزی را از جمله وظایف فرماندهان واحد‌های مقاومت پیشگام بسیج مدارس را حساس و فوق العاده دانست.

وی افزود: تربیت، آموزش و توانمندسازی دانش آموزان مستعد، افزایش بینش سیاسی و دینی، راه‌های مقابله و پیشگیری از جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است که دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح با گذراندن کلاس‌های آموزشی به عنوان فرمانده واحد بسیج مدرسه درسال تحصیلی جدیدفعالیت خود را شروع می‌کنند.

موسایی یادآوری کرد: دراین طرح دانش آموزان اعزامی از شهرستان کوهرنگ به همراه سایرشهرستان های استان در روزهای آینده برای حضوردر دوره یاوران ولایت دانش آموزی ویژه دوره خواهران و برادران به مدت دوهفته به مشهدمقدس اعزام می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار