ولایت کشوری، طرحی برای تربیت نیروی هم طراز انقلاب است

توحید رستمی مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان هدف از برگزاری طرح ولایت کشوری را کادر سازی و تربیت نیروی هم طراز انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۱۵۳۶۸۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، وی افزود: برای رسیدن به این هدف عمق بخشی به بنیه معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارت‌های تشکیلاتی نیازمند یک طراحی خوب است.

رستمی بیان کرد: بسیج دانشجویی با طراحی این دوره‌ها از جمله طرح ولایت کشوری تلاش دارد به این مهم دست پیدا کند.

مسئول بسیج دانشجویی کردستان در ادامه از اهداف برگزاری این دوره را آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه ناب اسلامی و سیره نظری و عملی ائمه معصومین (س) عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای تقویت روحیه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تعمیق و بسط بصیرت و ولایتمداری دانشجویان باید این دوره‌ها برگزار شود.

مسئول بسیج دانشجویی کردستان همچنین در ادامه یکی دیگر از اهداف این دوره را آشنایی دانشجویان با فعالیت‌های تشکلی و نحوه فعالیت و نقش آفرینی در محیط دانشگاه عنوان کردند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دانشجویان در خط مقدم هدف اصلی دشمنان هستند، اذعان کرد: دانشجویان خط رهبری برای رویارویی مناسب و خنثی کردن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن لازم است که با شرکت در طرح‌های ولایتمداری، تهاجم فرهنگی را تشخیص داده و راه مقابله با آن را بدانند.

رستمی عنوان کرد: دانشجویان می‌توانند با شرکت در این دوره سطح بینش خود را افزایش دهند و این طرح یک گام به جلو برای دانشجویانی خواهد بود که بسیجی وار خط رهبری را دنبال می‌کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات