خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت: تیغ رسانه باید تیز باشد تا بتواند مخاطب را جذب کند. رسانه های سپاه، رسانه خنثی و بی تفاوت نیستند بلکه رسانه هایی فعال هستند که مشکلات را بیان می کنند.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۹۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست تعاملی حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اصحاب رسانه، در مجتمع تفریحی طلاییه برگزارشد.

در این نشست، حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه با اشاره به نقش روابط عمومی در اطلاع رسانی بیان کرد: روابط عمومی مجموعه ای مهم در هر دستگاه است که تعامل بین دستگاه و رسانه را به عهده دارد.

وی گفت: ارتباط بین اقشار بسیج و سپاه با رسانه ها نیز از طریق روابط عمومی سپاه انجام می شود و یکی از موضوعات مهم در این خصوص، طرح همبستگی سپاه است که برنامه های سپاه و بسیج در حوزه خدمات رسانی به مناطق سیل زده را شامل می شود. عرصه ای وجود ندارد که سپاه و بسیج در آن حضور نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد:
در استان قزوین نیز فعالیت هایی در مناطق سیل زده استان گلستان انجام شد و در حال حاضر نیز این تلاش ها همچنان در استان لرستان در حال انجام است و بالطبع اصحاب رسانه می توانند در زمینه پوشش اخبار سازندگی سپاه استان و انتقال آن به جامعه، یاریگر ما باشند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به راههای ارتباط رسانه ها با اقشار بسیج عنوان کرد: گفتگو با بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و اقشار بسیج و انعکاس خدمات رسانی به مناطق سیل زده، مصاحبه با خیرین و پایگاههای سطح شهر در بحث جمع آوری کمکهای مردمی از جمله راههای ارتباط با اقشار بسیج در رابطه با انعکاس اخبار برخی از فعالیتهای سپاه می باشد.

وی ضمن اشاره به برگزاری اردوی رسانه ای در مناطق سیل زده افزود: به زودی اردوی کاروان رسانه ای با حضور اصحاب رسانه به مناطق سل زده استان لرستان برگزار می شود تا با نحوه تلاش بسیج سازندگی سپاه از نزدیک آشنا شده و هم استانی های عزیز از طریق قلم و دوربین اصحاب رسانه، در جریان روند فعالیتها و خدمات سپاه در این مناطق قرار گیرند.

حجت الاسلام معبودی همچنین ضمن اشاره به فعالیت خبرگزاری بسیج اضافه کرد: خبرگزاری بسیج رابط روابط عمومی سپاه با سایر خبرگزاریها و تنها پایگاه اطلاع رسانی رسمی سپاه و بسیج، بعنوان منبع خبر سپاه می باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: تیغ رسانه باید تیز باشد تا بتواند مخاطب را جذب کند. رسانه های سپاه، رسانه خنثی و بی تفاوت نیستند بلکه رسانه هایی فعال هستند که مشکلات را بیان می کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتشار اخبار و برخی مطالب از سایتهای سپاه، به معنای مواضع رسمی سپاه نیست. موضع رسمی سپاه به صورت رسمی از طریق روابط عمومی ابلاغ می شود و اگر مقاله تندی در خبرگزاری ها و سایتهای سپاه آمده به معنای تایید سپاه نیست.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به خصوصیات انقلابیون عنوان کرد: در بسیج و سپاه، هر کسی که مواضع انقلاب را بیان می کند، خودی است و هر کسی که در جبهه استکبار بوده و در جهت منافع دشمنان انقلاب است، غیرخودی می باشد.

وی ادامه داد: معیار خودی و غیرخودی، نزدیکی مواضع وی با انقلاب است. به تعبیر مقام معظم رهبری هرکس دلش برای انقلاب می تپد و ولایت را قبول دارد خودی است و خودی حزب الله است و غیرخودی حزب شیطان است.

حجت الاسلام معبودی ضمن تاکید بر اهتمام ورزیدن به بیانیه گام دوم رهبری عنوان کرد: سه مطلب در این بیانیه وجود دارد. باید بدانیم ما کجا بودیم و اینک کجا هستیم و نهایتا به کجا باید برسیم. اما متاسفانه اهتمام جدی برای اجرای این بیانیه وجود ندارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با مقایسه پیشرفتهای قبل و بعد از انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب می خواهد این را بیان کند که قبل از انقلاب هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم و اینک ملتی مقتدر هستیم که در حوزه های مختلف در دنیا، در جایگاه برتر قرار داریم.

گفتنی است اصحاب رسانه در این نشست به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در زمینه های مختلف خبری پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها