خبرهای داغ:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه در جمع دانش آموزان طرح یاوران ولایت، گفت: نهادینه سازی ارزشهای دینی، اولویت برنامه های طرح یاوران ولایت است.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۲۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

به گزارش بسیج دانش اموزی  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف ساجدی فر در دیدار با دانش آموزان طرح یاوران ولایت با اشاره به اهداف تربیتی آموزش و پرورش، اظهار کرد: ما به دنبال ترویج، تعمیق و تحکیم ارزش‌های دینی و دفاع مقدس در بین نسل جوان و نوجوان هستیم و طرح یاوران ولایت در راستای تحقق این هدف، دنبال می‌شود.

   وی توجه به فعالیت نوجوانان در برنامه‌های بسیج دانش آموزی را از جمله وظایف فوق العاده حساس فرماندهان واحد‌های مقاومت پیشگام بسیج مدارس دانست و افزود: انتظار می رود دانش آموزان، مباحث آموزشی، فرهنگی، تربیتی و مهارتی فراگرفته شده در این دوره را در طول سالتحصیلی در مدارس، پیاده‌ سازی کنند.

نهادینه سازی ارزشهای دینی اولویت برنامه های طرح یاوران ولایت است

   فرمانده سپاه میانه به همراه معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه با حضور در اردوگاه الغدیر تبریز با دانش آموزان بسیجی اعزام شده به طرح یاوران ولایت، دیدار کرد.

 این طرح در قالب دو دوره مجزا ویژه خواهران و برادران بسیجی به منظور تربیت دانش آموزان بسیجی جهت تصدی مسئولیت واحدهای بسیج دانش‌ آموزی پیشگامان و توانمند سازی آنان طرح‌ ریزی شده است.

ارسال نظرات