خبرهای داغ:
رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه اجازه دخالت در سرنوشت نظام را به دشمن نمی دهیم، گفت: برنامه های دشمن همیشه شکست می خورد.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۲۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد حسنی ظهر امروز یک شنبه در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۱ حمزه با بیان اینکه کشورمان امروز در نهایت آمادگی نظام قرار دارد از آمادگی توان نظامی ارتش خبر داد و گفت: دشمن امروز جرات حمله نظامی به این کشور را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه باید از نظر آمادگی رزمی نه در شرایط شب حمله‌ای، بلکه باید در شرایط لحظه حمله‌ای قرار داشته باشیم، ادامه داد: اگر دشمن خطا کرد آن را آنچنان تنبیه کنیم که دیگران هرگز هوس تکرار اشتباه را نداشته باشند.

حجت الاسلام حسنی ابراز داشت: آمریکا قدرت ارزیابی توان نظامی ما را ندارد، چون هر روز یک اقتدار را رو می‌کنیم و ما آن چنان در موضوع کسب اقتدار نظامی کشور عمل کرده ایم که دشمن قدرت و ابزار ارزیابی ما را ندارد.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم، ادامه داد: الگوی ما باید شهدای کربلا باشد، ارتقای معنوی نیروهای ارتش مکمل آمادگی‌های رزمی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم کشورمان به بلوغ سیاسی رسیده اند بر ضرورت بصیرت افزایی مردم تاکید داشت و گفت: مردم ایران اسلامی به هیچ قدرت بیگانه ای اجازه دخالت در سرنوشت سیاسی و مستقل خود را نمی‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه امروز پیوند قلبی مردم و نیروهای مسلح مثال زدنی است، ادامه داد: دشمن امروز آرایش جنگی به خود گرفته است و می‌خواهند به کشور ضربه بزنند و این اهمیت حفاظت اطلاعات را بیش از هر زمان دیگری می‌کند در حالی که آنها باز هم شکست می خورند.

ارسال نظرات