نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی حقوق‌های ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۷۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،  با اشاره به اخبار منتشر شده درباره دریافت حقوق‌های نجومی از سوی برخی مدیران دولتی گفت: تداوم دریافت حقوق‌های نجومی از سوی برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی باعث رنجش خاطر و بی‌اعتمادی مردم به مسئولان می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه متأسفانه دریافت حقوق‌های نجومی بعضی از مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی تبدیل به یک رویه متداول شده است، افزود: این در حالی است که بسیاری از کارمندان دولتی با کار فراوان حقوق‌های ناچیز دریافت می‌کنند.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس با تاکید بر اینکه دریافت حقوق‌های نجومی از سوی برخی از مدیران باعث بی‌انگیزگی و کاهش بهره وری در کارمندان می‌شود، ادامه داد: دریافت حقوق‌های نامتعارف و غیرقانونی از سوی برخی از مدیران ارشد دولتی به عدالت اجتماعی خدشه  وارد می‌کند.

پورمختار با بیان اینکه چنین دریافتی‌هایی در شرایطی که مردم در وضعیت اقتصادی مناسبی نیستند باعث دلسردی و سرخوردگی مردم می‌شود، تصریح کرد: وزرا باید در این زمینه شفاف‌سازی کرده و به مردم و وکلای ملت گزارش دهند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: طبق گزارش‌های رسیده برخی از مدیران شرکت‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد، شرکت‌های آب، برق، گاز، نفت و همچنین شرکت شستا حقوق‌های 30 الی 60 میلیونی دریافت کرده‌اند که ضروریست تا این موضوع بررسی و جلوی آن گرفته شود.

به گزارش تسنیم، محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس پیش از این به تسنیم خبر داده بود که برخی از نمایندگان طرح سوالی از فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارایی درباره دریافت حقوق نجومی از سوی برخی از مدیران دولتی را کلید زده‌اند.

ارسال نظرات