فرمانده حوزه بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه زاهدان:

حجاب وجود حریم بین زن و مرد است

فرمانده حوزه بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه زاهدان گفت: نقش خانواده در ایجادجامعه سالم، یک نقش بی بدیل است و در این راستا نقش حجاب و پوشش اسلامی در سلامت و استمرار پیوند خانوادگی غیر قابل انکار است.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۸۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

منیره حیدری، فرمانده حوزه بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: یکی از غرایز خدادای در ساختمان وجودی انسان، غریزه جنسی است که نیرومند‌ترین و ریشه دارترین غریزه آدمی است و در صورت کنترل آن، می‌تواندعلاوه بر تداوم و استمرار نسل بشر، موجبات و امنیت روانی انسان‌ها را فراهم کند، در قوانین اسلام، برای استفاده درست از این غریزه حیاتی، حجاب و وجود حریم بین زن و مرد را یکی از راهکار‌های مهم آن دانست.
 
وی افزود:نقش خانواده در ایجادجامعه سالم، یک نقش بی بدیل است و در این راستا نقش حجاب و پوشش اسلامی در سلامت و استمرار پیوند خانوادگی غیر قابل انکار است.
 
حیدری بیان کرد: عامل اصلی فحشا و ازدیادفرزندان نامشروع، مسئله  برهنگی و بی حجابی است، یکی از مشکلات بین حقوق زن و مرد بی توجهی به زنان و نگاه آبزاری به آنها است.
 
فرمانده حوزه بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه زاهدان تصریح کرد:حجاب زنان از سنن قدیمی تمدن های بشری بوده است و در ادیان الهی به این مهم اهمیت داده شده و آن را رعایت می کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار