توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی هدیه کرامت رضوی ناحیه مسلم

توزیع ۲۰۰ بسته سبد معیشتی هدیه کرامت رضوی توسط یاران انقلاب و گروه‌های جهادی با حضور سردار غفورپور و بسیجیان ناحیه مسلم در حاشیه شهر مشهد انجام شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۹۴۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در ابتدا حیدری از معمرین انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: که در شرایط امروز که آمریکا صحنه جنگ را به سمت فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی برده و تلاش می‌کند سفره مردم را کوچک کند، این وظیفه بسیجیان و گروه‌های جهادی است که به مردمی که همیشه یار و یاور همیشگی این نظام و انقلاب بودند، خدمت کنند و در رفع فشار‌های اقتصادی آن‌ها در حد توان تلاش کنند.

حیدری اضافه کرد: که با پیگیری‌های فراوان، یک شبکه ۷۰ هزار نفری از یاران انقلاب تشکیل گردید که از ثمرات و اقدامات این شبکه، احداث بازار محله به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان است که شامل ۳۰ غرفه می‌باشد.
 
وی در ادامه افزود: هدف اصلی بازار، حمایت از مصرف کننده و تولید داخلی است که در این راستا جمعا، چند صد تن مواد غذایی، اعم از گوشت و لبنیات وغلات، با قیمت مصوب دولتی، جهت سهولت در خرید، در اختیار مردم حاشیه شهر قرار گرفته است و از محل درآمد ناچیز بازارنیز ۲۰۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش ۲۰۰ هزار تومان میان اقشار ضعیف حاشیه شهر مشهد توزیع گردید.

در ادامه سردار غفورپور فرمانده قرارگاه امنیتی اجتماعی شهید برونسی با تشکر و ارج نهادن به این حرکت جهادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جنگ اقتصادی، بر لزوم عملکرد مناسب این چنینی توسط یاران انقلاب، جهت حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه تاکید داشت و در نهایت سخنان خود را با تشکر و تمجید از عوامل و بانیان این امر خیر خاتمه داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار