به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر به همت پایگاه محدثه شهر گوجان همایش پیاده روی خانوادگی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۰۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت همایش پیاده روی خانوادگی به همت پایگاه محدثه خواهران گوجان برگزار گردید.

فرمانده حوزه خواهران حضرت زینب (سلام الله علیها) در خصوص این برنامه گفت: پیاده روی بهترین نوع فعالیت بدنی است، علت این ادعا این است که پیاده روی بسیار ساده است، هیچ نوع آموزش رسمی و تجهیزات و وسایل مخصوص به جز یک جفت کفش مناسب لازم ندارد و می توان آن را در هر زمان و با هر شرایطی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین برنامه ای علاوه بر جذب خانواده و تبلیغ فرهنگ عفت و حجاب سعی نمودیم تا نشان دهیم که حجاب به هیچ عنوان مانعی برای فعالیت بانوان در جامعه نیست و خانواده‎ها می‎توانند با حفظ عفت و حجاب در فعالیت‎های اجتماعی حضور داشته و تاثیر گذار باشند.

اسدی در ادامه عنوان داشت:  پیاده روی می تواند با افزایش نشاط و شادابی و کاهش علایم افسردگی و توانمندی در مقابله با استرس‎ها یک فعالیت مفید اجتماعی باشد.

وی تصریح کرد: اینگونه برنامه‌ها علاوه بر نشاط و شادابی که می‌تواند در بین خانواده‎ها و شهروندان ایجاد نماید موجب توسعه و گسترش ورزش همگانی در سطح مناطق شهری شده و در واقع می‌تواند یک نوع فرهنگ‌سازی باشد.

ارسال نظرات