استاندار زنجان تحقق وحدت و امنیت را با پیگیری حقوق مردم امکان پذیر دانست و گفت: در کنار پیگیری و احقاق حقوق مردم باید به تکریم مراجعین نیز توجه ویژه ای داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۰۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فتح اله حقیقی در آئین تکریم و معارفه دادستان جدید زنجان با تاکید بر اینکه همه مسئولین باید تلاش وافری برای تقویت مقوم‌های وحدت در جامعه داشته باشند، گفت: در این راه، امام خمینی (ره) باید الگوی ما باشد که از تمام بضاعت خود استفاده کرد تا وحدت در جامعه جاری شود و در ادامه هم این نهضت را به دست جانشین خلف و شایسته خود رهبر معظم انقلاب سپرد.

 

مقام عالی استان با بیان اینکه برای تقویت مقوم‌ها باید مردم را در عمل، تکریم کنیم، اظهار داشت: تکریم در عمل یعنی به مردم دروغ نگوییم، خدمتگزاران چابکی برای مردم بوده و در راستای خدمت هم صدا شویم، برای حل مشکل مردم تلاش کرده و مکمل همدیگر باشیم.

 

نماینده دولت در استان اضافه کرد: باید تصمیم‌گیری مؤثر و ریسک را روزبه‌روز در مدیران پاک‌دست، پاک‌چشم، صادق و امین تقویت کرده و برای ایجاد آرامش در حوزه مأموریت خود تلاش کنیم.

 

حقیقی با بیان اینکه نبود آرامش در جامعه دو عارضه می تواند در پی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اول اینکه ذهنیت مردم را ناامن‌تر می‌کنیم و دوم اینکه تحلیل غلط به بیگانگان و استکبار می‌دهیم.

 

استاندار زنجان گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که عمق کینه و دشمنی دشمنان و فرزندان خودفروخته استکبار و استبداد در اوج خود قرار داشته و به همین دلیل فشارهایی در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، اقتصادی و بین‌المللی به کشور وارد می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: تجربه ۴۰ ساله نشان می‌دهد با اتحاد، مقاومت و هوشمندی توانسته‌ایم دشمن را وادار کنیم که به جای تهدید از در تکریم با ملت ایران وارد شود.

 

حقیقی اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم شجاعانه و با جسارت کامل و هوشمندی در این مقاومت ملی، ادای وظیفه کنیم.

 

گفتنی است در آئین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان زنجان که با حضور دادستان کل کشور، استاندار زنجان، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران و مسئولین برگزار شد، حجت‌الاسلام محسن کرمی به عنوان دادستان جدید شهرستان زنجان معارفه و از خدمات و زحمات حجت‌الاسلام حسن مظفری قدردانی شد.

 

ارسال نظرات