حجت‌الاسلام والمسلمین ولایی برحق گفت:یکی از ویژگی های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی علاوه بر یادآوری موانع در گذشته، راه را برای رسیدن به قله های پیشرفت،سازندگی و خودکفایی در کشور هموار و امید به آینده در بین آحاد مردم به‌ویژه جوانان را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۱۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام والمسلمین ولایی برحق، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ایجاد تحول فرهنگی و راهبری در نسل جوان جامعه در حرکت به ارزش ها و شعائر دینی و حرکت به سوی قله های پیشرفت و آبادانی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره کل تبلیغات اسلامی البرز در راستای آگاهی بخشی دینی،فرهنگی و سیاسی به آحاد مردم در این استان گفت: امروز دشمنان به خوبی به قدرت منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران پی برده اند به همین منظور باور های دینی نسل جوان جامعه را آماج حملات خود در فضای مجازی و رسانه ها قرار داده اند.

حجت‌الاسلام ولایی برحق، مبارزه همه جانبه با اقدامات نابرابر دشمن را یکی از راهبرد های مهم سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در همکاری با ادارات و نهاد ها و رسانه ها ذکر کرد.

این مسئول فرهنگی، تصریح کرد:می توان با همکاری نهادهای فرهنگی به‌ویژه آموزش و پرورش، گام های اثرگذاری را در راستای تبیین بیانه گام دوم انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه برداشت.

وی در ادامه باشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره کل تبلیغات اسلامی البرز برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی ویژه اقشار تأثیر گذار را یکی دیگر از اقدامات تبلیغات اسلامی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی خاطر نشان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ولایی برحق، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در شناخت ظرفیت های بالقوه جامعه اسلامی و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها به منطور رفع مشکلات و موانع در کشور را مهم و اثرگذار خاطر نشان کرد.

وی گفت:یکی از ویژگی های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی علاوه بر یادآوری موانع در گذشته، راه را برای رسیدن به قله های پیشرفت،سازندگی و خودکفایی در کشور هموار و امید به آینده در بین آحاد مردم به‌ویژه جوانان را تقویت می‌کند.

وی در پایان تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در رفع چالش ها و موانع پیش روی نسل جوان جامعه و عبور آنها از بحران های احتمالی مهم و اثرگذار دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها