خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه لالی جشنی به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر با حضور بسیجیان خواهر و خدام حرم مطهر رضوی در محل سالن الغدیر سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۱۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لالی؛ به همت سپاه ناحیه لالی جشنی به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر با حضور بسیجیان خواهر و خدام حرم مطهر رضوی در محل سالن الغدیر سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام جلالی خادم رضوی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر به تبیین جایگاه والای دختر در اسلام پرداخت و گفت: یکی از افتخاراتی که اسلام برای خانواده‌ ها داشته است، دختر داشتن است.

وی اظهار داشت: دختران ایران اسلامی با الگو قراردادن زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت فاطمه معصومه (س)، جامعه اسلامی را به سر منزل کمال رهنمون خواهند کرد.

جلالی به نقش و جایگاه ویژه دختران در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: دختران با الگو گرفتن از حضرت معصومه (س)، رفتار محبت آمیز، آموزه‌های دینی و انس با قرآن می‌توانند سبب نزدیک شدن پدر و مادر، اقوام و خویشاوندان در خانواده‌ها شوند.

در ادامه مراسم، خادم الرضا سیدمهدی سجادی زاده در وصف حضرت معصومه مولودی خوانی کرد.

در پایان این مراسم از دختران نمونه و محجبه‌ با اهدای شاخه گل تجلیل و به سه نفر از خواهرانی که معصومه نام داشتند به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها