مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن، گفت: يكي از راه‎هاي تقرب به خدا و حركت در مسير كمال خدمت صادقانه به مردم است.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۳۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸


به گزارش خبرگزاري بسيج، حجت الاسلام و المسلمين رازي پور اظهار داشت: يكي از ويژگي‎هاي هاديان سياسي بسيج، اجراي برنامه‎هاي معنوي و بصيرتي در بين مردم و سوق دادن آن‎ها به سمت تقويت نظام اسلامي و حركت در مسير ولايتمداري است.

وي افزود: راه حل تمام مشكلات كشور حركت در مسير اقتصاد مقاومتي و سپردن امور به دست نيروهاي جهادي است بنابراين هاديان سياسي بايد تلاش كنند تا مردمم را باشاخصه هاي نيروهاي انقلابي و جهادي آشنا نمايند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن تاكيد كرد: هدايت مردم كه از ويژگيهاي اصلي پيامبران است يكي از برارزترين جلوهاي خدمت به مردم است كه در مقابل آن خيانت به مردم است كه توسط برخي جريانهاي غربزده داخلي صورت مي گيرد و مردم را از هدايت دور نموده و به گمراهي مي كشانند.

حجت الاسلام و المسلمين رازي پور ادامه داد: هادي سياسي براي اينكه بتواند در جامعه تاثير گذار باشد بايد خودش را صالح گرداند تا بتواند بين مردم اثرگذاري داشته باشد وگرنه كلامي كه در آن عمل نباشد تاثيرگذار نخواهد بود.

وي در پايان با اشاره به توصيه پيامبر اكرم (صلي الله عليه وآله و سلم) به امام علي (عليه السلام) در سفر به يمن مبني بر با ارزش بودن هدايت از هر آنچه كه خورشيد بر آن مي تابد، گفت: اگر ما در هدايتگري سياسي بتوانيم افراد را به سمت ارزشهاي الهي و انقلابي سوق دهيم قطعا مصداق اين فرمايش پيامبر قرار خواهيم گرفت.

ارسال نظرات