خبرهای داغ:
 معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم از فعالیت کتابخانه سیار در این استان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۳۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، وحید میرزایی در گفتگویی اظهار داشت: ۲ کتابخانه مرکزی در خیابان امام خمینی (ره) و کتابخانه شهدای نوبهار با متراژ سه هزار متر در این خیابان در حال احداث است.

وی با اشاره به احداث کتابخانه سیار طی آینده نزدیک در قم، افزود: در این طرح کتاب‌های متنوع برای گروه‌های سنی مختلف در اختیار افرادی که در مناطقی که کتابخانه ندارد حضور دارند، قرار داده می‌شود.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با بیان اینکه ۲۳ کتابخانه نهادی و ۱۷ کتابخانه مشارکتی در استان قم دایر است، گفت: در کتابخانه‌های استان قم از طریق نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بودجه‌ای برای خرید کتاب در نظر گرفته می‌شود و کتاب‌های مشخصی را نیز قرار می‌دهند که کتابدار در کتابخانه با بررسی به خرید کتاب‌های مورد نیاز کتابخانه می‌پردازد.

وی اظهار داشت: برخی از کتاب‌ها نیز به صورت مستقیم از طریق نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور توزیع می‌شود و برخی از کتاب‌ها نیز اهدایی است.

میرزایی ابراز کرد: به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی به صورت مرتب نشست‌های کتابخوان در تالار غدیر کتابخانه‌های عمومی استان قم برای ادارات و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
ارسال نظرات