فرمانده حوزه ٢٢۰حضرت هاجر (س) در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده حوزه ٢٢۰حضرت هاجر (س) گفت :حجاب و عفاف محور اصلی توطئه دشمنان در جنگ نرم دشمنان علیه این انقلاب و نظام بوده و هست.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۴۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده خواهران حوزه ٢٢۰ حضرت هاجر (س) در گفتگو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه اسلام نيز حجاب را بر زنان واجب كرده است، اظهار داشت: حجاب بهترين وسيله‌اي است كه زن را از خطر بيگانه حفظ مي‌كند.مثلي است که مي گويد زن بي‌حجاب همچون ميوه درختي است كه شاخه آن از ديوار باغ به بيرون آويزان است كه هر رهگذري ممكن است در آن طمع كند.

وی با اشاره به عفاف و حجاب که یکی از موضوعات حساس در جنگ نرم می باشد و از سوی مقام معظم رهبری و بسیاری از علما بارها مورد تأکید قرار گرفته است، افزود:مسئله ی حجاب که یک دستور دینی است و از مسائل مهم جامعه ماست و با بسیاری از مسائلی پیوندخورده، دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شده است . این مسئله از آن جهت که خطابش با زنان است ، به نیمی ازجمعیت جامعه مربوط است و از آن جهت که در تنظیم روابط زن و مرد نقش دارد به همه افراد جامعه مربوط می شود.

فرمانده این حوزه حجاب را به معنا پوشش بیرونی و عفاف را به معنا پوشش درونی، عنوان کرد و افزود:این دو عامل باعث سلامت جامعه است و در صورت نبود این دوموجب به وجود آمدن مشکلات و اثرات مخرب زیادی درجامعه خواهد شد بنابراین رعایت و ترویج عفاف و حجاب در جامعه اسلامی یکی از دغدغه های امروز جامعه اسلامی به شمار می رود.

وی با اشاره در بررسی عفاف که يک صفت انساني و ملکه نفساني و زينت باطني است بیان کرد:موجب مي شود تمام اعمال و حرکات و گفتار و پوشش انسان ، عفيفانه و فاقد رذليت هاي شهواني و هوس مآبانه باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها