خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه ام‌البنین (س) گرمسار با بیان اینکه بدحجابی محدودیت است، گفت: امنیت خانواده‌ام را در حجاب اسلامی دیدم و باافتخار چادری هستم.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۷۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
زینب کیخسروانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان سمنان ضمن بیان اینکه حجاب محدودیتی برای من در طول دوران زندگی ندارد، اظهار داشت: درواقع بدحجابی و بی‌حجابی محدودیت ایجاد می‌کند و قطعاً بانوی بدحجاب برای حضور در جامع احساس امنیت نمی‌کند.
فرمانده پایگاه ام البنین (س) گرمسار با بیان اینکه نامحرمان بانوی بدحجاب را با چشمان خود در قفسی حبس می‌کنند، تصریح کرد: امنیت خانواده به حجاب مادر خانواده وابسته است و اکنون از اینکه باحجاب خود امنیت را برای همسر و فرزندانم فراهم کردم خرسند هستم.
فرمانده پایگاه ام‌البنین (س) گرمسار با اشاره به اینکه رضایت امام زمان (عج) اولویت نخست من برای حفظ حجاب است، افزود: حضور من در جامعه و فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی گواه محکمی برای ادعای اینکه "حجاب محدودیت نیست، مصونیت است " می‌باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سایه رحمت خداوند توانستیم در ابتدا کارگاه کوچک اقتصادی را با عنوان نمایشگاه موقت اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی کردیم که در آن تمام محصولات تولیدی خانگی بانوان را برای فروش به عموم مردم عرضه کردیم.
کیخسروانی با بیان اینکه در این نمایشگاه اقلام مختلفی اعم از سبزی خشک‌شده، میوه خشک‌شده، عرقی جات، سرویس‌های پارچه‌ای آشپزخانه، لباس، شیرینی و ... که توسط بانوان در منزل تهیه و تولید می‌شود به فروش می‌رسد، تأکید کرد: در حال حاضر بالغ‌بر ۱۵ نفر به‌طور ثابت با این نمایشگاه همکاری دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها