خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان؛
سرهنگ حمید دامغانی با بیان اینکه پیشکسوتان در همه زمان ها همواره پشتیبان فکری سپاه هستند از آنان به عنوان ذخیره های فکری و معنوی سپاه و بسیج یاد کرد.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۷۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سفر خود به شهرستان مهدیشهر با پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه این شهرستان دیدار کرد و از آنان به عنوان ذخیره های فکری و معنوی سپاه و بسیج یاد کرد.
وی ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اینکه پاسداری نه به عنوان یک شغل بلکه به عنوان یک وظیفه است افزود : پاسداری از انقلاب و آرمان های آن نه تنها وظیفه ما بلکه همه ملت ایران است و چه بسا که بازنشستگان و پیشکسوتان از پیشتازان این عرصه اند.
سرهنگ دامغانی با بیان اینکه ظرفیت عظیمی از پیشکسوتان در استان داریم تصریح کرد : با بازنشستگی تکلیف پاسداری از دوش شما عزیزان برداشته نمی شود و دشمن در این زمانه با هجمه های بسیار بیکار ننشسته است و شما عزیزان باید با تجربیات خود به دفاع از آرمان ها و کمک به پایگاه های بسیج بپردازید.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاکید بر نقش جوانان امروز بیان کرد : ما باید رویکردهایمان را در بسیج نسبت به جوانان اصلاح کنیم چرا که پایگاه های بسیج را عمدتا جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند و علاقه آنان به نقش آفرینی و نه مخاطب صرف بودن مهم ترین عامل تحرک آنان است، و با اتکا به این نکته می توان از حضور آنها به صورت موثر بهره برد.
وی در پایان گفت : پایگاه های بسیج باید بدانند که باید از بازنشستگان و پیشکسوتان به عنوان ذخایر فکری، معنوی و تجربی بهره ببرند و البته این جز با حضور داوطلبانه و پر رنگ پیشکسوتان و بازنشستگان در پایگاه های بسیج حاصل نمی شود.

بازنشستگان ذخیره های فکری و معنوی سپاه و بسیج هستند

بازنشستگان ذخیره های فکری و معنوی سپاه و بسیج هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها