خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت جلوگیری از خرافات در مناسک حج تاکید کرد و گفت: دشمن تلاش می کند با ترفندهای مختلف به اسلام ضربه بزند.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۸۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم شامگاه روز یک شنبه در دیدار با کارگزاران و دست اندرکاران حج استان با بیان اینکه مسلمانان وحدت خود را در همه حال حفظ کنند، ادامه داد: سرزمین وحی فرصتی ارزشمند برای تقویت بنیه‌های اعتقادی مسلمانان است.

وی با تاکید بر اینکه برخی کارهای خرافات در حج انجام می شود، افزود: در زیارت قبرستان بقیع از کارهای خرافی به شدت اجتناب شود، حج بهترین فرصت برای تمرین سبک زندگی اسلامی است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه روحانیان و مدیران کاروان با نظارت بر اعمال حجاج به رفتارهای آنها برای ارتقای معنویت جهت دهند، ابراز داشت: یکی اهداف بزرگ حج ابراهیمی وحدت مسلمانان است که باید تلاش‌های جهادی برای گسترش آن استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه امام راحل با دور اندیشی خود باعث شد مراسم حج دل‌های مسلمانان را به هم نزدیک کند، گفت: اجتماع مسلمانان در سرزمین وحی نشانه‌ای از وحدت و همدلی مسلمانان در برابر مشرکان است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می کند تا به اسلام ضربه بزند، گفت: عملکرد دولت‌های مستکبر در برابر مسلمانان در جای جای دنیا نشان از توطئه‌های آنها برای دنیای اسلام دارد.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید در این شرایط با هوشیاری و آگاهی در برابر دشمن مقاومت کنند، ابراز داشت: دشمن می خواهد به وحدت مسلمانان ضربه بزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها