نماینده ولی فقیه در ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت توجه و ورود بسیج به موضوع اقتصاد مقاومتی و کمک به معیشت خانواده ها گفت:به طور قطع در کنار این اقدامات، نشر معارف و آموزه های دینی و انقلابی بهتر انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۰۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینیان نماینده ولی فقیه در ناحیه عشایری در جمع فرماندهان و رابطین حوزه و پایگاه عشایری صمصامی اظهار کرد: دین مبین اسلام به عنوان کاملترین و زیباترین روش زندگی، ثمره ی تلاش ها و فداکاریها و از جان گذشتگیهای انبیاء و اولیای الهی و رهبران دینی و انسانهای مخلص و دلسوز است و امروز این آموزه های زیبا که در تمام ابعاد زندگی ما حرف برای گفتن دارد و راهنمای ماست و هیچ کمی و کاستی در آن راه ندارد به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در اختیار ماست.

 

وی افزود: یکی از وظایف بسیار مهم ما به عنوان یک فرد بسیجی اولا آشنا شدن هر چه بیشتر و بهتر به این معارف است و در مرحله بعد نشر و انتقال این معارف به افراد و خانواده ها و خصوصا نسل نوجوان و جوان.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان تاکید کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگر این نیاز احساس می شود زیرا قطعا دشمن تلاش می کند جامعه را از دین دور کند و از طرفی به طور مسلم هر مقدار از این آموزه های ناب فاصله بگیریم زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی ما بیشتر دچار آسیب خواهد شد.

 

وی گفت: در این راستا تشکیل جلسات کتابخوانی، تفسیر خوانی و حدیث خوانی، جلسات احکام و پرسش و پاسخ در پایگاه های مقاومت بسیج ضروری به نظر می رسد، ضمن اینکه لازم است شبهات دینی، اعتقادی و سیاسی افراد به صورت پی در پی جمع آوری و در اختیار مجموعه نمایندگی ناحیه قرار گیرد تا با بهره گیری از اساتید و کارشناسان، به شبهات ، پاسخهای منطقی، علمی و متقن داده شده و مجددا در جلسات پایگاهی مورد بحث قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در ناحیه عشایری تاکید کرد: نکته دیگر ضرورت توجه و ورود بسیج به موضوع اقتصاد مقاومتی و کمک به معیشت خانواده هاست که در این راستا بسیج می تواند از نیروهای توانمند بسیجی در موضوعات مختلفی چون: قالیبافی، گلیم بافی، پرورش قارچ، زنبور داری، خیاطی، عروسک سازی و غیره کمک گرفته و با برگزاری کارگاههای آموزشی، خانوادها را با این فنون و صنایع آشنا کند.

 

وی گفت: از سوی دیگر برخی کارگاههای تولیدی را راه اندازی و مدیریت آن را بر عهدی گیرد و با بازاریابی صحیح و حذف واسطه ها کمک قابل توجهی به معیشت خانواده داشته باشد. به طور قطع در کنار این اقدامات، نشر معارف و آموزه  های دینی و انقلابی بهتر انجام خواهد گرفت

ارسال نظرات