خبرهای داغ:
نشست ناظران کشوری فدراسیون های دانش آموزی والیبال و فوتسال با مسئولین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در راستای برگزاری مسابقات کشوری دختران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۳۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست ناظران کشوری (فدراسیون‌های دانش آموزی والیبال و فوتسال) با مسئولین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
سید محمد موسوی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود در این دیدار، اعطاء میزبانی مسابقات کشوری دانش آموزان دختر در رشته‌های فوتسال و والیبال را افتخاری بزرگ برای شاهرود و استان دانسته و گفت: با توجه به توانمندی‌های شاهرود و تجربیات همکاران در میزبانی‌های متعدد استانی، به برگزاری مطلوب این مسابقات امیدواریم.
وی از نگاه مثبت مجموعه دستگاه‌های اجرایی و مسئولین در پذیرش این میزبانی و روحیه همدلی و فضای همکاری فعلی تمجید کرد.
شایان ذکر است حضور ناظران وزارتی در مجموعه‌های ورزشی شاهرود دانشگاه صنعتی با هدف بازدید و ارزیابی سالن‌های ورزشی، اسکان، تغذیه، ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم تجهیزات ورزشی انجام شده است.
در این نشست و بازدید خانم لطفی نماینده فدراسیون ورزش دانش آموزی، خانم موتابیان رئیس انجمن والیبال کشور، خانم کاکاوند رئیس انجمن فوتسال کشور و خانم دوستی مسئول انجمن والیبال استان حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها