خبرهای داغ:
امام جمعه پیرانشهر گفت: همت جدی برای تحقق شعار سال شکل گیرد.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۴۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

 ماموستا مصطفی محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در پیرانشهر با اشاره به اینکه هم اکنون از مهمترین مشکلات شهر پیرانشهر مشکلات اقتصادی است، اظهار کرد: متاسفانه مردم با بیکاری و مسائل معیشتی دست و پنجه نرم می کنند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه هیچ مشکل امنیتی در این شهر وجود ندارد، گفت: خوشبختانه امنیت به طور کامل در منطقه حکم فرما بوده و مدیریت مطلوبی در این زمینه وجود دارد در حالی که متاسفانه مدیریت اقتصادی ضعیف است.

امام جمعه پیرانشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده اند که مسئولان باید با جدیت کار و تلاش کرده و حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار قرار دهند، اما متاسفانه آن طور که باید به فرمایشات ایشان جامه عمل پوشانده نشده و برخی مسئولان عملکرد ضعیفی دارند، در حالی که باید به صورت جهادی و شبانه روزی تلاش کنند.

وی با ابراز تاسف از اینکه نظارتی بر قیمت‌ها در بازار وجود ندارد، اظهار کرد: در این رابطه قیمت یک کالا در بسیاری از مکان ها متفاوت است و قیمت ثابتی وجود ندارد.

ماموستا محمودی بیان کرد: هم اکنون با توجه به فشارها و تحریم های ناجوانمردانه آمریکا، مسئولان باید تلاش خود را بیشتر کرده و مردم را از خود راضی نگه دارند چون قیمت کالا در برخی مواقع حتی تا 30 درصد افزایش یافته و این برای مردم نگران کننده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات