خبرهای داغ:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: در پی زمین لرزه در مسجدسلیمان، تاکنون برق ۱۵۰ مشترک بخش گلگیر این شهرستان قطع است.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۷۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج ، کیامرث حاجی زاده عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در مسجدسلیمان اظهار کرد: همه نیروهای امدادی و اورژانسی در حالت آماده باش هستند و تأسیسات آب برقرار هستند و آب روستاها مشکلی ندارند.

حاجی زاده با اشاره به وجود ۱۳ دستگاه ترانس فوق توزیع در مسجد سلیمان افزود: ایستگاه برق فعال است ولی دو دستگاه از مدار خارج شدند و برق ۱۵۰ مشترک در گلگیر و مسجد سلیمان خاموش است که این مشکل تا امشب مرتفع می‌شود.

وی به خسارات جزئی راه‌ها و پل‌ها اشاره و تصریح کرد: راه شهرستان مشکلی وجود ندارد فقط در راه روستایی مختصر خسارت وارد شده است که نیروهای راه و مسکن آماده خدمت رسانی هستند و چند نقطه محور روستایی از جمله عنبر ریزش‌ها محدود بود. ۶ اکیپ بازرسی فنی توسط راهداری استان اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به اعزام ۲۰ گروه نشت یاب گاز افزود: جایگاه سوخت شهرستان به جز یک مورد که دچار نشتی شدند همه سالم هستند و مشکل سوخت در شهر نیست. در بخشی سی ان جی شهر قطع شده بود که در حال رفع مشکل هستند.

حاجی زاده گفت: آب شرب شهرستان مشکلی ندارد و توزیع آب روال عادی خود را طی می‌کند و در حال حاضر ۵۰ هزار بطری آب و پنج هزار پرس غذای گرم در حال توزیع بین زلزله زدگان است.

به گزارش خبرنگار بسیج، تمامی راه‌های مواصلاتی شهرستان مسجدسلیمان باز و تردد در آنها جریان دارد.

یک مرد کهنسال در منطقه ۲۲ بهمن مسجدسلیمان پس از زمین لرزه در اثر ترس و عارضه سکته جان باخت.

گروه‌های ارزیاب و امدادی به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند و فرمانداری‌های مسجدسلیمان، هفتکل، ایذه، اندیکا و باغملک در وضعیت آماده باش هستند.

ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۷ ریشتر شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان را به شدت تکان داد.

شدت زمین لرزه به حدی بود که همه شهرهای استان خوزستان و حتی برای استان لرستان هم این زمین لرزه را احساس کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها